În spațiul comunicării publice din toată lumea, în mintea oamenilor apare din ce în ce mai des întrebarea ”de ce te-aș crede”, în relație cu ceea ce fac și spun  presa, politicienii, companiile. O doză mare de neîncredere există în toate societățile, iar Lorand Balint și Cătălin Striblea încearcă să dea un instrument celor care comunică. Ce trebuie să spui și să faci astfel încât auditoriul tău să te crediteze.

Lorand Balint este om de marketing, Head of Publicis Sports. a lucrat în companii globale de marketing, în poziții de top. Este școlit la ASE, dar are cursuri la New York, Boston, Londra, Ierusalim, Amsterdam. Predă ca profesor asociat la ASE sau la MBA-ul Româno-Canadian. Este editorialist în publicații de afaceri sau de sport.

Nu rata niciun articol important

Primește notificări prin email atunci când am lucruri importante să îți transmit!

Despre autor
Blogul striblea.ro s-a născut pentru a da voce pasiunilor mele, de la cărți la fotbal, gândurile mele care nu au loc la tv și, deseori, poveștile...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ÎNAINTE SĂ PLECI

Poți primi toate noutățile direct pe email!