Eu nu am crezut niciodată că această reclamă de la Dedeman (vezi foto) e chiar adevărată . Și nu m-am gândit că firma asta e chiar capabilă să îndeplinească fanteziile femeilor. Deși ar fi trebuit să știu. De-a lungul timpului am avut doar experiențe bune cu ei.
Avem centrală de la Dedeman de ceva vreme. Ne-au spus că au un departament de service la care putem apela oricând. Am făcut-o de câteva ori, la revizii și mici probleme și oamenii au fost super ok. Până ieri.
Centrala curge de vreo 2 zile, Câte o picătură la o îmbinare. Am sunat la call-center. Au răspuns, m-au găsit în baza de date, mi-au spus că în 24 de ore voi fi contactat. Surpriză! M-au sunat într-o oră.
Omul de la telefon, foarte amabil m-a întrebat ce problemă am. Îi explic un pic și adaug că e aceeași de data trecută și că îl aștept. De aici lucrurile încep să se schimbe:
– Ce piesă s-a stricat?, mă întreabă
– Păi, nu prea știu.
– Unde în centrală e?
– Dedesubt.
– Ia uitați-vă o secundă!
Mă duc în bucătărie și mă aplec pe dedesubt. Mă uit la traiectoria țevilor. Îi spun că e la îmbinarea a două țevi. Îi explic băbește și mă gândesc: ce naiba vrea? S-o repar eu? Sau o fi de strâns doar un șurub, să vedem.
– E clar, spune omul. E metal complet. E un olandez. Așa-i că nu vă pricepeți deloc la piese, la astea..?
– Cam da. Dar de ce mă puneți să mă uit? Nu veniți încoace?
– Trebuie să schimbați piesa cu totul. Data trecută v-au pus o garnitură și nu mai ține. Acu’ să o dați jos că nu e bună!
– Așa, adică…nu dumnavosstră?
– Piesa asta ține 4 ani și la dvs a ținut prea puțin. Schimbați-o cu totul. E sfatul meu.
– Păi, dvs…
– Eu zic să aduceți un instalator.
– De aia am sunat la dvs.
– Și eu vă zic să aduceți un instalator.
– Nu sunteți service-ul de centrale?
– Da, dar noi suntem ingineri!
– Cum? Nu montați, reparați și munciți cu centrale?
– Nu ți-am spus, domnule, că suntem ingineri? Noi avem șurubelnițe mici, fine, acolo îți trebuie altceva.
– Și instalatori nu aveți?
– Dumitale îți trebuie un băiat deștept. Găsiți dvs pe cineva să o rezolve repede.
– Domnule, stai un pic. Nu se strică mai rău? Poate se întâmplă vreo nenorocire. Nu știu ce defect are și poate e periculos.
– Nu se întâmplă nimic domle, vezi de treabă! Sunt doar niște picături. La revedere!
Noroc cu telefoanele astea moderne că nu au ton, că rămâneam ca în filme cu el în mână. Auzi, și eu ce prost am deranjat ditamai inginerul de la ditamai compania pentru niște picături.
Discuția asta m-a mirat profund pentru că cei de la Dedeman aveau în echipa asta unul dintre cei mai serioși meseriași pe care i-am întâlnit. Un domn blond, cu părul lung și ochelari. [citat]Venea întotdeauna la timp, nu vorbea mult, rezolva repede și fără mofturi tot. Și nu lua niciun bănuț în plus. Recunosc, am încercat de câteva ori să-i strecor ceva și m-a refuzat ferm. De asta relația mea cu Dedeman era fără stres.[/citat] Știam că acolo e un om care rezolvă tot. Unde o fi și cum l-oi găsi? Dacă îl știe cineva poate îmi dă un semn.
Asta îmi confirmă teoria că în România lucrurile merg doar funcție de oameni. Neavând cultură instituțională, omul sfințește locul. Dacă ai noroc să dai peste cineva de bun simț, se rezolvă. Dacă nu, vorba reclamei, cauți un instalator să-i împlinească fanteziile nevestei.
Și eu care credeam că ei au un copywriter bun. Aiurea, ăștia vorbeau din realitate! Doar omul meu era din reclame.
Primește notificări prin email atunci când am lucruri importante să îți transmit!