După toată campania din ultima vreme a ANAF-ului, povestea de mai jos ar fi trebuit marcată cu semnul ”NOU”. Pe scurt sună așa:
Din luna decembrie ANAF a reinterpretat legislația care prevede cum sunt plătiți românii care muncesc la firme românești din afara țării. Adică cei detașați la lucrări din construcții, cei care muncesc în transportul internațional sau piloții de la TAROM. În general, toată lumea care muncește afară pentru o firmă din România.
Până acum, majoritatea celor care se aflau în situația asta era plătită cu un salariu în România, în general minimul pe economie și cu diurna țării respective. De exemplu, în construcții, muncitorii aflați în Germania, primeau 14,5 euro pe oră că așa este trecut în legea lor, ca să nu faci concurență neloială. Lângă banii ăștia, companiile mai puneau câteva taxe locale, iar muncitorilor li se lua un impozit, dar banii erau restituiți la finalul fiecărui an calendaristic. De 20 de ani, acesta a fost sistemul și nimeni nu a fost deranjat.
Din ianuarie, însă, ANAF-ul consideră toate aceste diurne drept venituri salariale. Ceea ce, după mine, este perfect adevărat. Numai că nu aplică pentru viitor noua interpretare, care nu rezultă din nicio nouă prevedere, ci direct pentru trecut. Așa că s-a pornit un val masiv de controale pe firmele de construcții care trebuie să dea bani înapoi din trecut. Bani pe care nu i-au încasat niciodată. Aproximativ 40 la sută din suma primită. În cazul firmei care mi-a semnalat speța, ar fi de restituit 4 milioane de euro, bani pe care oamenii de acolo pur și simplu nu-i au. Drept urmare, singura soluție la îndemână este intrarea în insolvență. Dacă într-adevăr ar plăti, în subsidiar, mișcarea s-ar întoarce chiar împotriva muncitorilor care ar trebui să returneze parte din banii primiți.
ANAF-ul a încercat la finalul anului trecut o mișcare similară cu șoferii de TIR-uri, doar că noi eram prea ocupați să vedem asta, pentru că tocmai se schimba puterea. Scandalul în culise a fost atât de mare încât ministrul Vâlcov a oprit toată mișcarea. Mai ales că, dacă o aplica, trebuia să ardă rău TAROM-ul și ar fi fost imposibil. Toți piloții sunt plătiți așa.
E doar încă o dovadă că nu te afli în fața unui stat sănătos la cap. Nimeni nu s-ar opune dacă reglementarea ar fi aplicată de anul viitor sau de mâine, dacă vreți. Dar să te duci să iei bani din trecut de la oameni, pe un vid legislativ, este chiar un șmen.
Primește notificări prin email atunci când am lucruri importante să îți transmit!
Va rog foarte mult sa imi dati o adresa de email . Am documente pe subiectul diurnelor. Va demonstrez cu acte de cata incompetenta este in stare Anaf.
Buna, ma poti ajuta cu modele de decizii interne de acordare diurna externa si decizii de acceptare deplasare externa efectuata de un angajat? Multumesc anticipat.
M-ar ajuta mult toate documentele pe care le aveti.
Se poate demonstra cu acte semnate de Anaf ca inspectorii habar nu au. Pe aceeasi speta sunt interpretari diferite. Aceste diurne au fost ACCEPTATE de statul roman 20 de ani
Salut Catalin,
Ai un link atasat poate te ajuta cu ceva:
https://static.anaf.ro/static/3/Anaf/CP_908376.pdf
O seara placuta!
Buna Seara,
Am urmarit emisiunea fiind in ROMANIA, ANAF are dreptate daca aceste firme au functionat ca furnizoare de forta de munca.
Cel pe care l-ati prezentat este fautif din mai multe puncte de vedere . Am avut un caz de asemenea la GENEVE la o firma considerabila FIRMINICH, care utiliza niste informaticieni romanii la un salariu de 800 CHF / luna !
Salariul minim à GENEVE este de 4’000 CHF /luna.
Acesti Romanii erau pusi la dispozitie de o firma spaniola (probabil romana) de resurse umane. Scandal mare ! Situatia a fost rapid rezolvata de comunitatea sindicala.
Revenin la cazul firmei in cauza, vinde forta de munca la un prêt si cei deplasati sunt platiti in diurna.
Normal plata acestor muncitori trebuie sa respecte conventia colectiva din GERMANIA cu toate sarjele platite, sanatate, pensie, pierdere salariu etc.
Firma romaneasca triseaza cu angajarea la salariul minim, ( la taximetristi se angajeaza la 2 ore / zi ), ii detaseaza la o diurna de 35 Euro / zi x 30 zile.
Firma din Germania vinde utilizatorului final de mana de munca la un tarif conform conventie colective din bransa de constructii si pregatirii.
Firma din ROMANIA, cea prezentata practica DAMPING, déjà !
Acesti muncitori daca ar lucr pe cont propriu sigur nu-si gasesc de lucru in concurenta care exista atunci prefera sa fie vanduti prin aceste firme romanesto care functioneaza ca furnizoare de resurse si la preturi mici.
Firma romaneasca trebuie sa plateasca TVA 24 % pentru suma incasata din strainatate, impozit pe profit 16 %. Contactai-ma sa explic exacte cum functioneaza acest bussnes in UE deci si in ROMANIA.
Mai este o problema dece ANAF s-a trezit asa tard !
O seara excelenta!
Domnule Catalin ,multi contribuabilii au observat o politica a Anaf-ului de expoliere a tuturor firmelor in special pe cele mici si mijlocii . Sunt multe firme care au primit decizii de impunere din oficiu la care s-au calculat penalitati de acum 5 ani in urma . In aceeasi situatie sunt si eu .Pentru o declaratie de TVA nedepusa in 2009 m-au anuntat in anul 2014 ca am de platiti o suma pusa din oficiu plus penalitati. Am intrebat pe inspectorul fiscal care se ocupa de cazul meu,de ce nu m-au anuntat in 2010,2011, 2012 si de ce au asteptat aproape 5 ani ? Nu mi-a raspuns.Explicatia ar fi sa ma execute cu randament maxim.In situatia mea sunt peste 2000 de firme locale.Ma gandesc la nivel de tara cati or fi? De aceea va rog sa faceti o emisiune si despre aceste firme care au avut parte de aceste probleme retroactivate. Va multumesc anticipat.
Da oare la firmele de partid cand incepe campania de verificare? sau alea sunt scutite de aceste controale?
Vezi tu ca nu ai dreptate, nici tu, nici ANAF.
Si eu lucrez afara, la o firma straina si de cate ori plec in deplasare, fie ea de o zi sau 10, atat timp cat plec de pe raza localitatii unde lucrez, primesc bani pentru hotel si DIURNA.
Diurna e fixa, si reprezinta cele 3 mese care trebuie sa mi le asigure pe zi, si e undeva la 100euro/3mese si nimeni nu ma intreaba ce am facut cu ea, sau ce mi-am cumparat de mancare, e problema mea daca eu vreau sa mananc la restaurant de 3 stele Michelin si sa scot bani din buzunar, sau sa imi iau un sandwich si sa salvez niste bani.
asta este peste tot, iar Romania face un abuz incercand sa taxeze o diurna, caci acesti bani sunt doar niste cheltuieli de deplasare pentru a putea fi competitivi, si foarte multe firme fac asta, in toate tarile, iar daca vor sa-i forteze sa se opreasca cu diurnele sa ridice salariul minim pe economie.
Si sa te mai miri ca lumea renunta la cetatenia romana…
Ar trebui ca acelor inspectori – direct lor – sa li se faca plangere penala, pentru abuz in serviciu, deoarece nu au baza legala pentru aceasta interpretare fortata al legii. Dupa cateva zeci de plangeri o sa vedeti cum o sa revina la interpretarea legii, in sensul si-n litera ei si nu in functie de interesul sefului sau al premiereului de a-si face o anumita norma de colectare, indiferent cum, pe principiul las ca va arat eu voua. Asta este inca o dovada ca mentalitatea comunista nenorocita nu s-a schimbat. Ma doare pe mine, stat roman, la basca, daca societatile mele aduc valuta in tara ( in teremeni generali export) , folosind ” preturi de dumping”, atat vreme cat multinationalele isi repatriaza profiturile, cat hipermarcheturile prefera sa introduca in magazine produse straine in devafoarea celor romanesti… Inca odata se dovedeste ca acest sistem de gandire si aceasta institutie numita ANAF, cu reminescente comuniste trebuies efectiv desfiintate si create alte institutii cu alti oameni. O institutie creata special pentru a distruge pe orice cale micul capital romanesc, in favoarea celui strain. O institutie plina de slugoi.
Aceasta practica perversa a reinterpretarilor trebuie stopata definitiv. Constitutia spune ca legile (in sens larg) nu pot sa retroactiveze si atunci se aplica metoda reinterpretarii. Fiindca interpretarea nu exista in forma scrisa, iar legea e veche, pot sa mearga in urma si sa aplice retroactiv noua interpretare.
O companie care isi calculeaza un cost cu resursa umana pe interpretarea de la timpul respectiv, cel mai probabil ca are si preturile, respectiv veniturile concordante cu acel cost. Daca ar fi stiut ca trebuie sa ia in calcul un cost mai mare atunci fie marea preturile (daca ii permitea piata), fie resptructura activitatea. Asa, acum totul este pierdere.
Fratilor voi nu vedeti ca suntem condusi de niste incompetenti de oameni fara creier de niste oligofreni si analfabeti care au obtinut diplome cu spagi ministeriale ce va mai mirati asa de parca nu ati sti haideti sa lasam sa se conduca ei pe ei si sa parasim tara ori unde ar fi sa plecam cu totii sau sa ne ridicam si sa ne trezim la realitate sa facem ce au facut si Grecii s-au tacem inchidem ochii si mergem mai departe. Am ramas de tot in urma si Somalia este mai dezvoltata. PARLAMENTARI MULTI SI DE RAHAT SENATORI LA FEL si ce spui de ANAF ai pile si bani cumperi un post nu ai taci si suporti Asta este ANAF o institutie de Distrugere in Masa a firmelor si fabricilor care au mai ramas. \Nu vedeti ce se intampla la Dacia Mioveni ????? Ford a dat oameni afara i luna Februarie si Martie si se aude ca vrea sa inchida fabrica .Nu ma mai mira nimic…………….
imi este scarba de asemenea LICHELE nu le pot spune alt fel nu vedeti ca nu se intampla mai nimic ii inchide apoi le da drumul iar banii furati nu se mai recupereaza.Sa le fie rusine acestor Scarbe care ne conduc. S-ar intoarce in mormant cei care au murit pentru Glie iar acum il vand pe nimic. TRAIASCA PARTIDUL COMUNIST ROMAN
ANAF = Mafie Legalizata pentru distrugere in masa a populatiei, Hoti de buzunare cu acte in regula,scarbe ordinare care nu stiu nimic despre legi, LICEU+FACULTATE+SPAGA =CUMPERI POST INSPECTOR ANAF.
bogdan chitusca- m-ar interesa si pe mine documentele pe care le aveti. Am un caz similar de firma in domeniul constructiilor si vreau sa fiu pregatita in caz de control. Adresa de e-mail este [email protected]
E strigator la cer sa dai o reintrepretare a legii pentru trecut! Contravine oricarui principiu de drept.
Buna ziua sunt si eu in aceeasi situatie ca domnul de la Vaslui ce l ati ptezentat la tv marti seara ,va rog d le Striblea daca aveti vreo veste de la ANAF in ce priveste plata diurnei la muncitorii care lucreaza in strainatate va rog f.mult sa ne dati si noua un semn pe adresa de mail [email protected] va multumesc
In calitate de avocat, si fiind in aceas in conjunctira anaf-diurna, va informez ca o actiune colectiva nu va putea sorti de izbinda, fiecare speta fiind diferita , avand doar in comun aspectul de detasare-diurna, detaliile fiecarei cauze variind de la firma la firma. Dealtfel in scrisoarea de raspuns a MFP din 30 decembrie , secretarul de stat a solicitat ANAF sa trateze fecare caz separat, pentru a nu crea o situatie de masa si deci un aspect de natura sociala .
Va informez ca ne aflam in ROMANIA, unde justitia hotareste pe tehnicalitate , nu se cauta aflarea adevarului si pedepsirea vinovatilor.
Dar speta este foarte simpla, si ANAF isi aroga rol de politist, procuror, judecator si executoe in acelas timp, in mod ilegal, tinind cont de separarea puterilor in stat Art 1 , alin 4 . Ei fac cercetari pe dreptul muncii (DETASARE), Dreptul afacerilor, drept international, unde nu au competenta.
Detasarea personalului este in totalitate prerogativa administratorului, iar plata diurnei rezida din contractul de munca si contractul colectiv de munca.
ANAF poate discuta strict pe CODUL FISCAL. In mod invariabil anaf face incadrarea juridica pe art 11 alin 1 , care a fost modificat la 1 Feb 2013, insa anaf merge cu verificarle 5 ani in urma, in mod ilegal, deoarece in Romania legea civila nu retroactiveaza.
Mai mult , Art 11 alin 1 face referire la tranzactii, nu la relatii de minca, contracte de minca.
In legislatia romana nu exista lege care permite ANAF recalificarea diutnei drept drepturi salariale, acestia mizind pe necunoasterea legii de catre marea masa de contibuabili si neintelegerea subtilitatilor legislative. mai jos , voi cita baza legala cu privire la INDEMNIZATIA DE DETASARE altfel spus DIURNA:
Legea nr. 53 din 2003 – Codul Muncii actualizat 2015
Art. 38
Salariaţii nu pot renunţa la drepturile ce le sunt recunoscute prin lege. Orice tranzacţie prin care se urmăreşte renunţarea la drepturile recunoscute de lege salariaţilor sau limitarea acestor drepturi este lovită de nulitate.
Art. 39
(1) Salariatul are, în principal, următoarele drepturi:
a) dreptul la salarizare pentru munca depusă;
b) dreptul la repaus zilnic şi săptămânal;
c) dreptul la concediu de odihnă anual;
d) dreptul la egalitate de şanse şi de tratament;
e) dreptul la demnitate în muncă;
f) dreptul la securitate şi sănătate în muncă;
g) dreptul la acces la formarea profesională;
h) dreptul la informare şi consultare;
i) dreptul de a lua parte la determinarea şi ameliorarea condiţiilor de muncă şi a mediului de muncă;
j) dreptul la protecţie în caz de concediere;
k) dreptul la negociere colectivă şi individuală;
l) dreptul de a participa la acţiuni colective;
m) dreptul de a constitui sau de a adera la un sindicat;
n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile.
(2) Salariatului îi revin, în principal, următoarele obligaţii:
a) obligaţia de a realiza norma de muncă sau, după caz, de a îndeplini atribuţiile ce îi revin conform fişei postului;
b) obligaţia de a respecta disciplina muncii;
c) obligaţia de a respecta prevederile cuprinse în regulamentul intern, în contractul colectiv de muncă aplicabil, precum şi în contractul individual de muncă;
d) obligaţia de fidelitate faţă de angajator în executarea atribuţiilor de serviciu;
e) obligaţia de a respecta măsurile de securitate şi sănătate a muncii în unitate;
f) obligaţia de a respecta secretul de serviciu;
g) alte obligaţii prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile.
Art. 40
(1) Angajatorul are, în principal, următoarele drepturi:
a) să stabilească organizarea şi funcţionarea unităţii;
b) să stabilească atribuţiile corespunzătoare fiecărui salariat, în condiţiile legii;
c) să dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalităţii lor;
d) să exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu;
e) să constate săvârşirea abaterilor disciplinare şi să aplice sancţiunile corespunzătoare, potrivit legii, contractului colectiv de muncă aplicabil şi regulamentului intern;
f) să stabilească obiectivele de performanţă individuală, precum şi criteriile de evaluare a realizării acestora.
(2) Angajatorului îi revin, în principal, următoarele obligaţii:
a) să informeze salariaţii asupra condiţiilor de muncă şi asupra elementelor care privesc desfăşurarea relaţiilor de muncă;
b) să asigure permanent condiţiile tehnice şi organizatorice avute în vedere la elaborarea normelor de muncă şi condiţiile corespunzătoare de muncă;
c) să acorde salariaţilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de muncă aplicabil şi din contractele individuale de muncă;
d) să comunice periodic salariaţilor situaţia economică şi financiară a unităţii, cu excepţia informaţiilor sensibile sau secrete, care, prin divulgare, sunt de natură să prejudicieze activitatea unităţii. Periodicitatea comunicărilor se stabileşte prin negociere în contractul colectiv de muncă aplicabil;
e) să se consulte cu sindicatul sau, după caz, cu reprezentanţii salariaţilor în privinţa deciziilor susceptibile să afecteze substanţial drepturile şi interesele acestora;
f) să plătească toate contribuţiile şi impozitele aflate în sarcina sa, precum şi să reţină şi să vireze contribuţiile şi impozitele datorate de salariaţi, în condiţiile legii;
g) să înfiinţeze registrul general de evidenţă a salariaţilor şi să opereze înregistrările prevăzute de lege;
h) să elibereze, la cerere, toate documentele care atestă calitatea de salariat a solicitantului;
i) să asigure confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale salariaţilor.
Art. 42
(1) Locul muncii poate fi modificat unilateral de către angajator prin delegarea sau detaşarea salariatului într-un alt loc de muncă decât cel prevăzut în contractul individual de muncă.
(2) Pe durata delegării, respectiv a detaşării, salariatul îşi păstrează funcţia şi toate celelalte drepturi prevăzute în contractul individual de muncă.
Art. 44
(1) Delegarea poate fi dispusă pentru o perioadă de cel mult 60 de zile calendaristice în 12 luni şi se poate prelungi pentru perioade succesive de maximum 60 de zile calendaristice, numai cu acordul salariatului. Refuzul salariatului de prelungire a delegării nu poate constitui motiv pentru sancţionarea disciplinară a acestuia.
(2) Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport şi cazare, precum şi la o indemnizaţie de delegare, în condiţiile prevăzute de lege sau de contractul colectiv de muncă aplicabil.
Art. 45
Detaşarea este actul prin care se dispune schimbarea temporară a locului de muncă, din dispoziţia angajatorului, la un alt angajator, în scopul executării unor lucrări în interesul acestuia. În mod excepţional, prin detaşare se poate modifica şi felul muncii, dar numai cu consimţământul scris al salariatului.
Art. 46
(1) Detaşarea poate fi dispusă pe o perioadă de cel mult un an.
(2) În mod excepţional, perioada detaşării poate fi prelungită pentru motive obiective ce impun prezenţa salariatului la angajatorul la care s-a dispus detaşarea, cu acordul ambelor părţi, din 6 în 6 luni.
(3) Salariatul poate refuza detaşarea dispusă de angajatorul său numai în mod excepţional şi pentru motive personale temeinice.
(4) Salariatul detaşat are dreptul la plata cheltuielilor de transport şi cazare, precum şi la o indemnizaţie de detaşare, în condiţiile prevăzute de lege sau de contractul colectiv de muncă aplicabil.
CODUL FISCAL
CU NORMELE METODOLOGICE DE APLICARE
ART. 21 Cheltuieli
(1) Pentru determinarea profitului impozabil sunt considerate cheltuieli deductibile numai cheltuielile efectuate în scopul realizării de venituri impozabile, inclusiv cele reglementate prin acte normative în vigoare.
ART. 55 Definirea veniturilor din salarii
4) Următoarele sume nu sunt incluse în veniturile salariale şi nu sunt impozabile, în înţelesul impozitului pe venit:
ART 4 G indemnizaţiile şi orice alte sume de aceeaşi natură, primite de salariaţi, pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, în ţară şi în străinătate, în interesul serviciului, în limita a de 2,5 ori nivelul legal stabilit prin hotărâre a Guvernului pentru personalul din instituţiile publice, precum şi cele primite pentru acoperirea cheltuielilor de transport şi cazare;
Norme metodologice
ART. 55 al.4 g)
85. În categoria cheltuielilor de delegare şi detaşare se cuprind cheltuielile cu transportul, cazarea, precum şi indemnizaţia de delegare şi de detaşare în ţară şi în străinătate, stabilite în condiţiile prevăzute de lege sau în contractul de muncă aplicabil.
m) sumele sau avantajele primite de persoane fizice din activităţi dependente desfăşurate într-un stat străin, indiferent de tratamentul fiscal din statul respectiv. Fac excepţie veniturile salariale plătite de către sau în numele unui angajator care este rezident în România ori are sediul permanent în România, care sunt impozabile în România numai în situaţia în care România are drept de impunere;
Domnului Catalin Striblea B1 TV,
pentru emisiunea de la ora 21:00 , astazi 21.07.2015
D-le Striblea,va rugam in numele celor peste 300 de firme de constructii ce detaseaza muncitori in strainatate pentru a lucra in constructii la filialele lor deschise in strainatate, ca dl Ministru de Finante sa clarifice urmatoarele problemele:
– Ce se intampla cu actele de control facute de ANAF prin care gresit s-a inteles ca daca firmele care au formularele A1 pentru muncitorii detasati intr-un stat membru UE si sunt scutiti la plata asigurarilor sociale pentru salariile obtinute intr-un stat al UE conform Regulamentelor Parlamentului European, trebuie sa plateasca asigurari sociale in Romania atat pe salariul din contractul individual de munca care l-a incheiat inaintea detasarii conform legislatiei din Romania cat si pe salariul obtinut din acel stat membru UE pentru care este deja scutit. Acest lucru este ilegal, incalcandu-se prevederile Regulamentului Parlamentului European art.11si art.12 unde se spune ca un muncitor nu se supune legislatiei a 2 state membre UE si el ramane in continuare asigurat in tara de origine conform legislatiei din Romania, conform Codului Muncii Roman, adica sa plateasca contributii la salariul din Romania, din contractul individual de munca. Acest lucru regasindu-se si in declaratiile depuse la Finante precum si in adeverintele cu stagiile de cotizare la pensii, cerute de CNPP Bucuresti pentru eliberarea formularelor A1.
Concluzia este ca aceasta interpretare gresita a Regulamentului Parlamentului European cat si a Codului Fiscal si mai nou si a OG 28/2015 privind detasarea , trebuie corectata prin anularea actelor de control efecuate pana la 1 iulie conform amnistiei fiscale promulgate.
Pe viitor trebuie adus un amendament la Codul Fiscal sau articolele din Codul Fiscal unde spune ca trebuiesc respectate acordurile la care Romania este parte, trebuiesc detaliate pe speta firmelor ce detaseaza muncitorii in strainatate. Pentru acesti muncitori care au A1 adica sunt afiliati sistemlului de securitate social european pe veniturile salariale obtinute intr-un stat membru UE sunt scutiti de la plata asigurarilor sociale in acest stat membru cat si in Romania caci astfel formularul A1 nu-si mai are rostul , este nul .
Vrem sa va spunem care este rezultatul acestor actiuni ale ANAF de a calcula asigurari sociale pe veniturile salariale obtinute in strainatate care deja sunt scutite conform formularului A1, actiuni ale ANAF care au incalcat prevederile acordurilor interntionale la care Romania este parte:
– au rezultat din calcul sume pentru aigurari sociale astronomice care depasesc cu mult profitul firmelor: de exemplu daca o firma are pe 4 ani profit de 120 000 de euro, fiscul a calculat asigurari de 6 000 000 de euro, bani ce firmele nu i-au incasat niciodata si nu au cum sa plateasca acesti bani.
In ritmul rezultatelor financiare obtinute anual de catre o firma, acesti bani se pot achita in 176 de ani.
– s-a trecut la emiterea de catre ANAF a decizilor de imputare pentru firmele controlate blocandu-se conturile bancare ale acestora;
– nu s-au putut platit salarii, furnizori, asigurarile sociale ale muncitorilor;
De asemenea aceasta interpretare gresita a legilor duce la intrarea in insolventa a peste 300 de firme ce lucreaza in strainatate in constructii, someri peste 100 000 si niciun ban la bugetul statului, intrarea in conflict cu firmele din strainatate cu care antrepronorii romani au contracte pe care trebuie sa le rezilieze si care sunt supusi la penalizari foarte mari plus procese costisitoare cu statul roman.
Va multumim daca ne-ati putea ajuta in clarificarea acestor probleme, ramanand sa lucram cum am lucrat si pana acum in strainatate respectand legislatia interna si internationala si platindu-ne datoriile la zi in tara, distrugerea mediului de afaceri romanesc nu este o solutie buna pentru Guvernul Romaniei!
Daca aveti vreo intrebare sau neclarificare va rugam sa ne comunicati un numar de telefon unde va putem contacta!